klik hier om de html-versie van deze mail te bekijken

 Nieuwsbrief
Extra VCLB Nieuwsbrief - Waardenmeting al ingevuld?
 

Beste VCLB-medewerker,

Ik hoop dat je de aankondigingsfimpjes voor deze korte VCLB-waardenenquête hebt kunnen smaken… Heb je geen idee waar we het over hebben? Bekijk dan alsnog de filmpjes en werp een blik op de korte achtergrondtekst. Dan ben je helemaal mee...
 
Al heel wat mensen vulden de waardenmeting in. En dat appreciëren we! Deed je dat nog niet dan kan dat nog tot zondagavond. Jouw deelname aan de VCLB-waardenmeting is belangrijk. Het duurt slechts enkele minuutjes! Jouw mening is uiteraard erg belangrijk om onze identiteit als VCLB eerst voor onszelf, nadien voor de buitenwereld, echt nog eens scherp te stellen.

Je krijgt in deze meting 2 keer dezelfde lijst waarden. Een eerste keer willen we weten in hoeverre de waarden van toepassing zijn op jouw centrum. Een tweede keer vragen we welke 4 kernwaarden volgens jou prioritair van toepassing zouden moeten zijn op jouw centrum. Uiteraard is er ook ruimte om suggesties te geven. 

Waarom doen we dit? 
Een merkconcept bouw je best op rond een beperkte set van kernwaarden. We willen met deze meting tot 4 waarden komen die het merk VCLB authentiek, onderscheidend en relevant maken. Waarom 4? Onze communicatie laden met 20 merkwaarden levert een te diffuus beeld op. En dat laatste merken we vandaag. We moeten durven kiezen, vanuit onze identiteit, om krachtig en urgent over te komen. 

Alvast bedankt!

Steven Wellens,
 
De memoriman
Memori, Thomas More hogeschool
 
Ook iets voor in de nieuwsbrief? Mail naar nieuwsbrief@vclb-koepel.be.

            
 
Verantwoordelijke uitgever: Stefan Grielens - Reacties zijn welkom per e-mail.  
Powered by BMGroup